Są czasem takie rzeczy, które podnoszą ciśnienie lepiej niż kawa.

Skarpetki na podłodze. Syf w zlewie. Błoto z butów na dywanie.

I to ciągle, dzień po dniu, mimo, że mówisz, że Cię to wkurza, że to dla Ciebie ważne i czy naprawdę to takie trudne, żeby o tym pamiętać.

I słyszysz w odpowiedzi, czasem wprost, a czasem między słowami:

• znowu się czepiasz,

• no przecież ostatnio zrobiłem,

• dobrze, już dobrze, uspokój się…

Słyszysz to i opadają Ci ręce. Bo masz poczucie, że jesteś ignorowana, że to, co Ty czujesz się nie liczy - i stoisz przed wyborem - albo się wkurzysz i powiesz co tak naprawdę myślisz ale to doprowadzi do kłótni, albo… w imię spokoju zaciśniesz zęby i stwierdzisz, że tym razem odpuszczasz.

Znasz to?

Jeśli tak, to chcemy i powiedzieć, że nie musi tak być i chcemy Ci pokazać co możesz zrobić, by to zmienić.

Zapraszamy Cię na webinar:

Jak mówić o tym, co Ci nie pasuje, by nie wywołać kłótni?

Środa,
25. stycznia,
godz. 21:00

O czym konkretnie będziemy mówić?

      Dlaczego to mnie tak wkurza?

      Często tak naprawdę nie chodzi o te skarpetki, zlew czy błoto - tylko o coś zdecydowanie ważniejszego. Być może o to jak się czujesz traktowana, może o to co to dla Ciebie znaczy. W czasie webinaru pokażemy Ci jak odkryć co za tym stoi - bo to będzie miało duże znaczenie dla tego jak Ty się w takich sytuacjach czujesz.

      Drobne zmiany, które robią KOLOSALNĄ różnicę. 

      Są czasem w naszym sposobie mówienia takie rzeczy, które po prostu gwarantują, że ktoś nie usłyszy co mówisz i zacznie się bronić. A przecież nie o obronę Ci chodzi a zrozumienie, prawda? Konkretnie będziemy mówić o brudnej dwunastce Gordona - bo poznanie jej często rewelacyjnie zmienia komunikację już od samego początku.


      Jak zacząć, by dobrze skończyć

      Badania pokazują, że rozmowa w większości skończy się tak jak się zaczęła. Jeśli zaczynasz z wysokiego tonu to prawdopodobieństwo, że skończycie kłócąc się jest ogromne. Można inaczej. Jak? O tym właśnie powiemy.

      Zachęcimy Cię do narzekania 

      ...ale odradzimy krytykę. I może zdziwisz się, że mówimy o narzekaniu. Nie da rady żyć i być ciągle zadowolonym i szczęśliwym. Czasem jest nam gorzej, czasem nasze potrzeby są nie zaspokojone. Potrzebujemy mówić co nam nie pasuje, ale w konkretny sposób, by przy okazji nie krytykować drugiej osoby. Nawet jeśli ona jest częścią tego problemu. A nawet zwłaszcza wtedy... Pokażemy Ci jak o zrobić i dlaczego warto. 


      Z czym wyjdziesz z tego webinaru? 

      • z wiedzą jak mieć więcej spokoju w sytuacjach, które teraz podnoszą Ci ciśnienie,
      • ze świadomością jak określone słowa mogą wpływać na drugą osobę, jak ich unikać i na co lepiej zamienić, aby zostać usłyszaną i zrozumianą,
      • z konkretnymi sposobami na to w jaki sposób możesz drobnymi zmianami zaoszczędzić sobie sporo nerwów.

      W zeszłym roku z naszych webinarów skorzystało ponad 10 tysięcy osób. 

      Zobacz opinie:

      Webinar o złości był bardzo pomocny i - niestety - bardzo potrzebny. Natłok obowiązków, zmęczenie, choroby dzieci itp. sprawiły, że doszedłem do punktu, w którym złość wylewała się ze mnie przy każdej okazji, nawet z powodu najbardziej błahych spraw. Wasz webinar pozwolił trochę wyjść z pętli i zacząć pracować nad tym, żeby coś zmienić w tym kontekście. Za to jestem Wam NIEZWYKLE WDZIĘCZNY - i myślę, że moja Żona i Dzieci też.
      Łukasz

      Wspaniały, inspirujący webinar. Duże wrażenie na mnie wywarł, chyba głównie dlatego, że pierwszy raz slyszę o takim podejściu do rodzicielstwa.
      Sylwia

      Bardzo podoba mi sie spójność tematów z podawanymi przykładami oraz ćwiczeniami. Zarówno mi jak i mojemu mężowi podoba się zwięzłość i klarowność, tego co jest przekazywane. Najbardziej zostałam urzeczona tym, że mój mąż podczas "Szczęśliwi Razem" dostał "olśnienia" tzn. wiele tematów, które znałam wcześniej, próbowałam mu (mężowi) bezskutecznie przekazać i dopiero na kursie powiedział mi : "teraz dopiero wiem, o co w tym chodzi" (tak było z NVC). Myślę, że z tego względu łatwiej nam elementy wzajemnej empatii i zgody na odmienność zdań wdrażać w życie. Dziękuję.
      Kinga

      "Bardzo wartościowy webinar. Lepsze zrozumienie jakie są przyczyny złości, jak sobie z nią radzić. Pomoże mi bardzo w praktyce!”
      Magda

      Co warto wiedzieć przed webinarem?


      Po zapisaniu się koniecznie potwierdź swój e-mail. Tylko wtedy dostaniesz link do webinaru i przypomnienia o nim. 

      Sam webinar będzie trwał w okolicach godziny i warto uczestniczyć w nim na żywo, ponieważ w trakcie odpowiadamy na pytania w komentarzach. 

      Co jeśli nie możesz być na żywo? 

      Zapisanym osobom wyślemy link do nagrania, które będzie aktywne przez kilka kolejnych dni, więc nie jest to problem. 

      .